Cigdemom 5+3 hamileyim ikinci gebelik böyle sağ sol kasık ağrır tamam ama benim sağ kasık üstü göbeğe yakın taraf ağrıyor normal mi ve doktor sola yerleşmiş kese dedi de sağ ağrıması tedirgin oldum