mamas_boy bizde iki aylıkken öyle olmuştuk. Rengi yeşildi. Enfeksiyon var dedi doktor iki hafta kadar sürdü damla kullandık biogaia. Sonra düzeldi. Ama doktor şöyle demişti ‘ara ara sıvı kala yapabilir, arada yeşil olması gaz olduğunu gösterir fakat hep yeşil ve sıvıysa göreyim’ demişti.
Geçmiş olsun