Kızlar iyi akşamlar benim oğlum 6 ayını daha yeni geçti ve biz mamaya başladığımızda benim çocuğumun bağırsaklarında gaz birikti şurup vs. ne içtiyse hiç bişey den fayda göremedi gazı atamıyor yani doktor bağırsakları büyük insan bağırsakları gibi şişmiş dedi ben mamadan olduğunu düşünüyorum bu arada aptamil kullanıyorum geceleri sürekli yarım saate bir ağlayarak uyanıyor o sırada kucağıma alırken gaz da çıkarıyor rahatsız yani benim gibi bu durumu yaşayan var mı bir de aranızda gaz yapmayan memnun olduğunuz bi mama var mı