Kullanan var mı? Ben nasıl kullanıldığını çözemedim acıkcası mamayla mı ısıtılacak yoksa suyu mu ısıtıcak mamayı ekleyeceğiz ? Yada olan mamayı mı ısıtıyor sadece ?
Su ve mamayı koyunca kendisi derece hazırlayıp yapmıyor mu bu makine? Bilgilendirirseniz sevinirim