Oğlum 10 aylık geçen hafta ilk iki dişini çıkardı hiç fark etmeden. Fakat 2 gündür ateş ve kusma var. Üst dişleri de kabarmış. İki akşamdır acildeyiz. Crp değeri 2 çıkıyor yani bir enfeksiyon yok. Bugün ateşi 39a kadar çıktı. Calpol ve dolven veriyorum 4 saat aralıklarla. Dr dişten kaynaklandığını söylüyor fakat ateş inatçı olduğu için tedirginim. Başına gelen var mı?