D4355 Arkadaşlar merhaba bebeklerinizin tırnaklarını nasıl rahat kesebiliyorsunuz ben manikür setini kullanıyorum ama ona rağmen bile 3 aydır bir türlü içime sine sine kesemedim var mı benim gibi zorlanan anneler acaba
Kuzularinanasi D4355 normal kucuk tirnak makasi ile kesiyorum.uzadikca keserim.bazen durmuyor zor oluyor ama eline dikkat cekici oyalancak bisey verince kolay oluyor
D4355 Meltemingo bende pillisinden kullanıyorum ama o kadar hareketli bir bebek ki hiç rahat kesemiyorum uyumuyorda uyusa kesen hemen uyanır bizde o sıkıntı da var