tugceizgi Kızlar bugün 1 yaş aşımızı olduk. 2 kol 1 bacak yapıldı. Aşıdan sonra 4 kez dışkısını yaptı ama idrar yapınca bile koyu renk yaptı hala da öyle. Aşının yan etkisi mi yoksa meden? İlk kez başımıza geliyor. Ateş vs hiçbişey olmadı bu arada.