Oğlum 10 aylık ve asla üstünü örttürmüyor. Lcwaikikiden 2.6 tog elyaflı tulum aldım oda sıcaklığı 21 derece civarı. İçerisine yarım kollu zıbın ve pijama giydirip yatırıyorum. Dün gece emmek için kalktığında elleri yanakları soğuktu, yanılmamak için ensesi ve sırtına da baktım oralar da yanakları kadar olmasa da soğuktu. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım, rahat rahat uyuyamadım bile düşünmekten. Bir fikriniz var mı acaba bu konuda?