Yldzsgr Baş parmağım ve bileklerimdeki ağrı nedeniyle doktor algopet 100 mg verdi emzirirken kullanabilirsin dedi ama kullanma talimatında emzirirken kullanmayın yazıyor , bu ilaçı kullanan yada bilgisi olan var mıdır yardımcı olur musunuz