Esraerdemserin tatlibiranneo ben hiç çiğ atmadım kararır diye düşünüyorum ama bence bir patlıcan oyup atın. Duruma göre kışlık atarsınız. Ben kızartıp musakkalik atıyorum çift poşet koyuyorum ne koku gecuyor ne tadı değişiyor çok güzel oluyor
Artbr Deletedmom_73 kızartılmış patlıcanı çıkarınca buzluk tadı oluyor mu ben yaptım yiyemedik olduğu gibi çöp 😩