gozkarag Elifinannesii6 valla bizi 4. Günde çağırdılar çok basitti ama bebeğin sakin durması gerekiyor yoksa tekrar çağırabiliyorlar
Elifinannesii6 Bize d3 bir hafta sonrasına gün verdiler yaptırın diye gecen yaptırdık bir kulağı geçti diğeri geçmedi sıvı kalmış olabilir dedi başka güne randevu verdi
Karadenizli53 Elifinannesii6 biz bir hafta sonra yapabildik doğumdan sonra ki gün yaptılar ama bebeğim ağladığı için olmadi bi hafta sonraya randevu verdiler