BrcuZumra Merhaba anneler bu mamayı kullananan ihtiyacı olanlar varsa yollayayabilirim benim bebeğim içmedi ve elimde iki kutu var açılmamış tarihi ni falan atabilirim isteyen varsa yazabilir mi
Evrim_gokce BrcuZumra merhaba rp 1 ne için tercih ettiniz benim kızım normal evolvıa içiyo kabız yaptı doktor mu önerdi aceba kabızlık için mi