Gulra merhaba canım öncelikle geçmiş olsun benim de aynı şekildeydi artık hareketlerim kısıtlanmaya başlamıştı doktora gittim ortopedi bölümüne kortizon iğnesi verdi üç tane vallahi vurdurmak zorunda kaldım onun üzerine geçti çok şükür bence ihmal etme sen de git ya bir krem ya bir ignee