jasmine16 Kışın battaniyeyle sarıp sarmalıyordum, şimdi neyle sarayım kavanozları anneler? Battaniyeyle mi sarayım yine yoksa daha ince biseylerle mi ? Bide ne kadar dursun disarida ?