Busbus03 1 yaş oldu hala 0 6 kullanıyor doktora sormuştum 3 4 ay önce sıkıntı olmaz demişti çünkü uykudan uykuya alıyor bizimki o yüzden ama şimd 1 yaş oldu artık 2 kullanması gerek ama almıyor 🤦♀️
Ucansupurge Busbus03 Bizimde aynıydı doktor problem olmaz demişti 18aya kadar 0-6kullandi 6-18i asla kabul etmiyordu. +18aldim anında kabul etti. Avent kullanıyorum ben 6-18ler daha yayvan o yuzden herhalde istememisti
Ebru__ Benim bebeğim de 11 aylık hâlâ 0-6 aylık kullanıyor ama o daha küçük zaten ağız yapısında bozulmaya sebep olmaz ki ondan endişe etmedim hiç de sakıncalı olduğunu duymadım
reyhanrdm Benim de kızım 12 aylık. Avent kullanıyoruz. 6-18 ayı asla kabul etmiyor. Hala 0-6 ay kullanıyoruz.