Merhaba kızlar kafam karmakarışık oldu.Bebeğim 8 ay 25 günlük bir kaç gündür özellikle mama içerken çok silkeleniyor gözlemlediğimde gün içinde arada ana kucağında otururkende yaptığına şahit oldum.Yarın doktor kontrolümüz var ama bu durumu yaşayan var mı acaba neden olabilir? İnternete yazdığımda saçma sapan hastalıklar çıkıyor korkmaya başladım😞