Kyaa1204 olmayınca olmuyor ya, ilk oğlumda emzik vermicen dedim 2 ay sonra böyle olmaz diye her model emzik aldım ama tutmadı. Hastanede ver hemen alır emziği dediler, 2 .oğlumda ilk emzirişimden sonra hemen emzik verdim 2 3 gün emermiş gibi yaptı yine her türü denedim ama olmadı 🥺 ikisine de ilk avent verdim bebekler asla reddetmez deniyordu ama maalesef😄