Buket57 Kızım bugün hem rota 1.doz hem menenjit aşılarını oldu şu an ishal oldu,ateş yok çok şükür ama ishal aşıdan mı oldu acaba merak ettim. Bu arada iki aşı 3070 tl 😔
poyrikmoyrik Buket57 iki menenjit aşısını aynı anda mı vurdurdunuz? Biz de aynı anda vurduracağız da ateş olur diye korkuyorum.😔
Caspergrl @Buket57 geçmiş olsun canım ateş olmaması güzel bizimde yarın olacak inşallah en az etkiyle kurtuluruz 😔hangi aşıları vurdurdunuz acaba
Buket57 Caspergrl teşekkür ederim🙏inşallah sizde yan etki olmadan atlatırsınız. Bugün rotarix ve bexsero menenjit aşısını olduk.
Buket57 poyrikmoyrik yok sadece bexsero menenjit tek aşı olduk ekstra olarak rota aşısını olduk☺️ diğer menenjit aşısı daha sonra dedi doktorumuz.