Kubra226 siz sürekli yapın yani biri gidince bay bay diyip baybay yapın uyurken oyuncaklara bay bay yapın vs oyunlarda alkışlayn yemek yiyince alkışlayin kedi çağırma yapin kedi olmasada camdan baktırıp aaa gel pisi pisi diyerek hareketi yapabilirsiniz gel gel veya kedi cagirma bunun ayı yok siz göstereceksiniz sürekli o hazır olunca yapacak siz temeli atın 😆benimki şuan 13 aylık kızım 8 buçuk aylıkken kedi çağırma hareketini öğrendi peşine bay bayi öğrendi 11 aylıkken de gel geli öğrendi yaşında da alkış yaptı siz sürekli gösterin birden bire yapıyorlar ummadiginiz anda sağlıkla buyusun:)