boncukannesi123 Yaptınız mı hiç kızlar c.tesi günü 8 saatlik yola gideceğiz 2 yaşında. Akşam 8.30a bincez önerilerniz varmı
Fasulye12 boncukannesi123 Yapmadım ama çift koltuk aldıysanız daha rahat gidersiniz. Yanına sevdiği oyuncaklar , boya kalemleri , Kitaplar , kulaklık , sevdiği atıştırmalıklar vs alırsanız oyalanır
seninbenimlederdinne_ boncukannesi123 Ben yakın zamanda yaptım bebeğim dokuz aylık bende yaklaşık 9 saatlik yoka çıktım gidiş geceydi uyudu ama gündüz beni mahvetti ama bebeğim genel olarak hareketli bir çocuk otobüstede sürekli hareket etmek istedi bi sağa bi sola anneme gitti ablama gitti mahvoldum ama brnim bebeğim hareketli bir çocuktur o yüzden arabada da durmadı