Merhabalar
İlk gün bir iki kaşık ikinci gün biraz daha arttırıp üçüncü gün daha fazla verebilirsin. Doktoruma verdiğinden daha fazla istiyor dediğimde vermende sakınca yok demişti. İlk yoğurtla başladım (ev yapımı) ilk gün bir kaç kaşık ikinci gün daha fazla üçüncü gün bir kâse kadar yemişti. Daha sonra tatlı patates, havuç, kabak, muz, elma olarak devam ettim.
Alerjik reaksiyon yoksa vermeye devam edersiniz. İlk bir yıl anne sütü ana besin. Diğer gıdalar ek besin. Basamak olarak sebze, meyve, balık, et ve tavuk geliyor. Normalde yurtdışında tavuk daha önce verilir ama ülkemizde malum doğal değil. Balık olarak somon tercih edebilirsiniz. Et olarakta kuzu incik. Tüm bu besinler elinize aldığınızda ezilecek kıvamda olmalı. Bizim yumurta alerjimiz olduğu için 1 yıl yasak.
Her şey zamanla düzene oturacak. Bol iştahlar🍀🤍