Aalime
Semtte ne var ki, 30 senedir Ankara’da yaşıyorum ki her ramazanda bir kere gider gezeriz. Öyle eskisi gibi bir yer değil orası artık. Avmde geleceklere uymuyor maalesef. Hepimizin çocuğu 12 aydan küçük avm deneyimini denedik olmadı. Açık alan tercih edildi. En olmadı sizin tayfa ile başka zaman buluşuruz ☺️