Herkese merhaba kızlar normalde bacaklarıma kilo alan biri değilimdir ama doğumdan sonra bacaklarımda aşırı bir kalınlaşma var doğum yapalı 1 ay oldu bunda yürüyüş yapamamamın ve sadece bebeği evde gezdirebilmemin oldugunu dusunuyorum yani tek hareketim bebegi evde gezdirmek. Boyle bir durum yasayan var mi? Hamileliğimde 17-18 kilo almısım😦 1 ayda 10 kilo gitti ama 8 kilo kaldı gibi şu an 😕 ki gebeliğe de biraz fazla kiloyla başladım. Bunu yaşayan var mı ne önerirsiniz