Bebeğiim doğalı 3 gün oldu yeteri kadar sütüm gelmediğinde mama takviyesine başladım sarılık olmasından iyidir diye vicdanım sızlıyor mamaya sinirleniyorum onu ne güzel çekiyor benim sütüm yetmiyor diye aynı zamanda sütümüde sağıyorum gelsin bir an evvel diye çoğaldı ama çok sinirleniyor fazla gelmediği için ağlıyor bu seferde yaşayan var mı bu durumu sadece ben yaşıyomuşum gibi 😭😭