Diş için erken geç diye bi kavram yok bence benm oğlum 5 aylık 3 aydan beri eli agzında sürekli damaklarını kaşıyo ve 4 ayda üst seviyeye ulaştı 4 ay aşısı ve diş ateşi dedi doktor uylu gerilemesi oldu 20 gün ağlayıp uyanıyordu aşırı huysuzdu zamanla geçti