Liya01 Bugün tadımlar da bebeğim yoğurt yedi 1-2 kaşık gözü şişti ve heryeri kızardı maalesef yaşadığım paniği anlatamam. Süt alerjisi kesinleşti böylelikle. Doktor da allerset şurup verdi kullanan var mı iyi geldi mi içindeki kaşıkla yarım ölçek verdik
BenMathilda Liya01 evet mutlaka verin çok çok iyi gelecek, sadece gece uyumadan önce vermeye özen gösterin Yapabileceği yan etki genel anlamda huzursuzluk olabilir, o da uyku yapmasından ileri geriyor. Onun dışında faydasını görürsünüz geçmiş olsun
Liya01 BenMathilda eve gelince gözünün şişi indi kızarıklıkta baya hafifledi ama yine de şimdi verim dedim uyku saatiydi emzirip ilacını verdim inşallah iyi gelir yine de çok teşekkür ederim size de 🙏🙏
BenMathilda Liya01 dışta görünen geçer ama içeride devam eder ve huzursuzluk yapar o nedenle ilaç önemli ve hastalık/alerji kadar zararı yok bünyesine içiniz rahat olsun 🌼
GezginPaNDa Augmentin antibiyotikten alerji olmuştu Benim oğlum da doktor aler set verdi 10 gün yarım ölçek kullandık. Allah’ım ne güzel bir şurup öyle ya şurubu veriyorsun bebek mışıl mışıl uyuyor. Benim oğlum Normalde hiç u. yumazdı. geceleri Sabah sabah ederdik Çocuk hastayken 10 gün sabaha kadar mis gibi uyudu Tövbe Yarabbim canım alerset çekti
Liya01 GezginPaNDa ay hiç güleceğim yoktu bugün cidden Allah razı olsun sizden güldürdünüz beni 😂🥰 bizim etkiler eve gelince geçti hepsi ama yine de bugün yarım ölçek verdim ilacı
Eskoo1234 Merhaba benim oğlumda da cildinde biseyler çıktı doktor allerset yazdı bugün 3. Verisim ama 3 gündür kusması var acaba şurubu verirken böyle bı sorun yaşadınız mı