14 günlük olduk hala göbek bağımız düşmedi doktor da göbek bağı düşmeden banyo yaptırmayın dedi ip gbi bişey hala kopmuyor 3 4 gündür o şekilde malum sıcaklarda çok fazla duş aldırsam bi sıkıntı olur mu yavrumun yerine ben rahatsız olmaya başladım tecrübesi olanlar bilgilerini paylaşırsa sevinirim