Merhabalar kızlar
26 aylık bir kızım var. Bu sene 4 ya da 5 gün çalışma durumum var. 4 gündür de bir abla geliyor kızımla ilgilenmek için. Ablamız çok tatlı anaokulunda çalışmış ama evde ben ona bir yere kadar yetebilirim okula gitmesi daha uygun olur dedi. Kızım herşeyini anlatabilecek kadar konuşuyor. Her derdini anlatıyor. Sadece uykusu ve bezi sıkıntı. Sizce ne yapmalıyım ? Ablayla devam mı etmeliyim yoksa kreşe mi vermeliyim ? Bir arkadaşımla da bugün konuşunca fikrim tamamen değişti. 1 buçuk yaşında oğlunu veriyor kreşe. Siz ne dersiniz sizce ne yapmalıyım ?