Mutsuz24 kanser yapnayan bir şey kaldı mı ki? Yemidiğimiz doamtes salatalım kansorojen değil mi? Soluduğumuz havada bile kanser var. Benim teyzem yediği içtiği herşeye dikkat ederdi asla dışarıdan hiçbir şey yemez hazır peynir bile yemezdi evde yapardı kadın kanserden öldü!
Dediğim gibi ben kendimi bildim bileli kullanırım harika ötesi bir ürün hiçbir zaman beni yarı yolda bırakmadı çok çok nadir olmuştur ama bu aralar adana sıcağından mı içeriğini mi bozdular bilmiyorum etkinliği biraz azaldı ama yinede muhteşem bir ürün bu güne kadarda bunun yüzünden bir hastalık çıkmadı hiçbir şey de olmadı pis kokmaktansa bunu tercih ederim kol altım ıslanmaz bile çok nadir ve 72 saat 2 gün boyunca koruma sağlıyor her banyodan çıktıktan sonra sürerim diğer banyoma kadar rahatım