Binamız ara sokakta iki tarafı da mahalle sokaktan çok sık geçenler oluyor altımız da ekmekçi klima ne kadar su damlatıyor diye bakayım dedim baya damlatmış damla damla sürekli akıyor acaba dışardakiler tarafından bir problem olur mu ki şikayet gelir mi bilemedim hemen kapadım öyle suyu fazla görünce 😂😂 klima kullanan arkadaşlar hiç dışarda ki sudan dolayı şikayet vs gelen oldu mu 😂