sehpayacarpanserceparmak_ 2gundur kullaniyoruz ama.her mama sonrasi yeni dokuntu cikip sonuyor alerji mamasina alerjisi olamaz degil mi ya ? Aptamil alerji mamasi kullaniyoruz bu arada her icmeden sonra yine kizariyor anlamadim bu isi
Hell0 sehpayacarpanserceparmak_ Şuan aynı durumu yaşıyorum Hipp ve Aptamil içtikten sonra dudak kenarlarında kızarıklar oluşuyor sonra geçiyor siz n’aptınız süreç nasıl ilerliyor
sehpayacarpanserceparmak_ Bide sanki icerken karnindan ses geliyo gibi sonra aglayip geri iciyor vallaha anlamadim alerji mamasinada alerjisi olamaz degilmi ne yiyip icecek bu cocuk
Ilkbebee sehpayacarpanserceparmak_ maalesef olabiliyor pirinç ununu sulandırıp mama gibi veriyorlardı diye hatırlıyorum bence doktorunuza hemen bir danışın belki mamaya alışma süreci vardır
Ilkbebee sehpayacarpanserceparmak_ belki alışma süreci vardır dediğim gibi üzülmeyin, kaç aylıktı bebeğiniz?
sehpayacarpanserceparmak_ Ilkbebee 4ay olucaz ya baska alerji mamasi denesem duzelirmi acaba. Alisma surecinde dokuntu olurmu ki
Ilkbebee sehpayacarpanserceparmak_ bilmiyorum dediğim gibi bunu en iyi doktorunuz bilir gösterin belki başak bir mama önerir
Hell0 sehpayacarpanserceparmak_ bizimde her mama sonrası kızarıyor nasıl bir yol izlediniz hangi mamayı kullandınız
Hell0 sehpayacarpanserceparmak_ peki raporu normal çocuk doktoru yazıyor mu alerji için nasıl bir test yaptınız
sehpayacarpanserceparmak_ Hell0 bebegim daha cok kucuk oldugu icin alerji testi yaptirmadi kendi cocuk doktorumuz cikardi raporu canim
sema_068 sehpayacarpanserceparmak_ ben eczaneye sorduğumda illa uzmanlık gerektiğini söyledi. Normal çpcuk doktoru çıkaramıyor dedi. Sizinki nasıl çıkardı
sehpayacarpanserceparmak_ sema_068 her ay muayene gittigimiz cocuk doktorumuz cikardi ama uzman kendisi uzman olmasa polklinigi olmaz ki zaten
sema_068 sehpayacarpanserceparmak_ bizim doktor da özel klinikte. Onu kabul etmediklerini hastanede çalışan olması gerektiğini söyledi