Seyma_aslan123 9 buçuk ay önce sezaryen oldum dikiş yerlerinde çok fazla ağrı oluyordu ve dediğiniz gibi o kesik şişlik şeklindeydi 7-8 aylıkken kadın doğuma gittim normal mi diye çünkü bununla ilgili bazı forumlar okumuştum iç dikişlerde sorun olduğu için ağrı çeken hanımlar varmış. Gittim şükür sorun yoktu sadece doğumdan sonra ilk hafta gelen giden çok oluyodu ayıp olmasın diye uzanmak yerine oturuyodum sonrasında 17 gün yoğun bakım süreci oldu hastaneye git gel meğer dikiş yerimde katlanma olmuş oyüzden o şişlik oluşmuş doktor hanım sağolsun bir krem yazdı onun çok faydasını gördüm düzenli kullanamadım 6-7 kere anca sürmüşümdür ona rağmen şuan sadece dikiş yerimin sadece ortasında bi hafif bir şişlik var