Acecen Bebeğim 8 aylık kucakta dışarıda ve onunla ilgilendiğim zaman kesinlikle ağlamıyor ama yurutece koydugumda yere koydugumda yalnız kaldığında aşırı bir ağlaması var artık dayanamıyorum bir çağre önerin lütfennn
gul2020123 Acecen 2 buçuk aylık kızım var belirli saatlerde ne yapsam ağlamaya çözüm bulamadım çok ağlıyor
Isaqli Acecen ayni durumdayiz benom oglumda 7yi tamamlayip 8e gecicek bos bos aglamalar oturmak istemiyor uzanmak istemiyor belke muzik acarsam relefonda biraz bakiyor o kadar bende o dakkalarda napabilirsem artik yapiyorum sonra gene kucakta
Ssssee gul2020123 benimde henüz 2 aylık bebeğim var canım aklına gelebilecek tüm testleri doğduğundan beri yaptırıyoruz uzamış sarılığın çaresini aramak için tüm testler temiz çıktı doktora bu durumu anlattığımda büyük ihtimalle sıcaktan dolayı bunalıp ağlıyordur dedi o saatlerden önce duş aldırmayı bı dene derim 😊 gul2020123
Acecen gul2020123 sizinki daha cok kucuk karnı ağrıyor olabılır tuvalet durumunu takıp edin gazıda olabılır o donemde bol bol duş aldırın bebekler yıkanmayı cok sevıyorlar cok rahatlıyorlar benım durumum sanırım daha farklı 😔
gul2020123 Ssssee duş aldırmayı söylediler denedim canım ama fayda etmedi benim doktorumda kolik bebek dedi bebek arabasında uyuyor sadece oda arada oluyor bu durum 😊
pembeucurtma İki gündür benim bebeğimde öyle ama köye gitöiştik kalabalığa ve dışarıya alıştı şimdi evde zorlanıyo 😑 ben bugün kendi sıkılıp yorulana kadar evde oynattım sonra uyudu uyanınca biraz daha sakindi
Acecen pembeucurtma benımkısıde aynı sekılde kalabalık ortama ve ılgıye cok alıstı sımdı en ufak ılgısızlık ve yalnızlık onu aşırı derecede ağlatmaya sebep oluyor ve bu sefer gerçekten ben cok bunalıyorum
Ssssee gul2020123 olabilir gece ağlaması varmı canım doktor gece ağlıyor sanmıştı refluden suphelenmisti bizden kolik içinde buziki Orhan kolik albümünü çok öneriyorlar haberin olsun 😊
gul2020123 Ssssee gece ağlaması maşallah yok ama saat 7 den 8 e kadar ne yaparsam yapiyim çok ağlıyor sağlığı şükür iyi bir ara idrarında bakteri çıktı antibiyotik verdi kullandık geçti şükür
Acecen gul2020123 ben hem uzuluyorum hem sınırlenıyorum gerçekten elımı hıcbır ıse atamıyorum benımkı buyuk oldugu ıcın gunduz uykularıda azaldı sıcaktan zaten hıc uyulmuyor hergun bırlıkte oturuyoruz kızımla