Kızlar bebeğim 8 aylık olmak üzere doğmadan önce odasını yapmıştıkmontessori yatak almıştım.Şuan uyku kalitesi çok düştü biz dönsek uyanıyor sesten bu yüzden ayırıcam.Fotoğraf ekliyorum yatağı şu şekilde sizce düşer mi?Anne yanı beşiğine sığmıyor artık rahat dönemiyor ağlıyor.Şu kapı gibi açık olan kısmın altına yorgan mı sersem düşerse vs oraya düşsün bari diye 