Arabada ben normalde arka koltuğa yatırıyorum ama kalabalık gideceğimiz için yatıramıyorum puseti var fakat çocuk rahat edemiyor o yüzden nasıl yapsam bilmiyorum baby nest alıp kucağımda o şekilde mi tutsam diyorum siz neler yapıyorsunuz bu arada kızım 4 aylık