Kızlar selam 3 ayımıza bir haftamız var ama bebeğim ellerinden tutup çekince kafasını kaldırmıyor, kafası geride kalıyor . Normal göbek üstünde tutunca kafasını kaldırıyor kucakta da çok güzel duruyor bugün nöroloji doktoruna götürdüm 1 buçuk ay egzersiz yapıp tekrar gelin dedi böyle olup sonra düzelen var mı ?