Aysssse Bebegim 14 aylik ve hala adet olmadim. Benim gibi olan varmı? Asiri gobegim var olamadigim icin sanirim
lceLady Aysssse doğumdan 6 ay sonra olmuştum. Simdi yine dogum yaptim 2 ay oldu bekliyorum. Evet adet olmayınca siskinlik oluyor olunca cok rahat edeceksiniz :)
Lina2023 4 ay oldu olmadım inşallah kışa kadar olman Eylülde tatile gitcem yazları adet olmayı hiç sevmiyorum inşallah tatile denk gelmez bu konuda çok talihsizim geçen sene balayında adet oldum 1 kere bile yüzemedim çok kötüydü 🤣