Merhaba kızlar 51 günlük bebeğim var ve dogdugundan beri sarı akınto vardı gözünde geçmemişti onun için doktora götürdüm. Doktor gelmişken göz muayenesi yapalım dedi. Göz bebeğini büyütmek için damla sıktı ve biraz ateş yapar dedi. Eve bi geldik ateş oldu 39.9 ve zar zor düşürdüm. Bebeğim neredeyse demeyeyim hatta nöbet geçiriyordu. Bu şekilde muayene yaptırıp etkisini yaşayan oldu mu?