Deemeet ben emziriyorum ama çoğunlukla bişey yiyemiyorum tekim diye iştahımda yok sütüm aynı sekilde geliyor yemekle sütü bağdaştıramıyorum ama stres tetikliyor o kesin emzirirken zayıfladım ben + bölgesel incelmeyle de ödemlerimi attım su an 60 falanım 77yle doğuma girmiştim 57yle hamile kalmıştım normal doğum yaptım ve 6 bucuk ay oluyor kilom galiba sabit kaldı