Bugün 2. Günümüz . Gece bezsiz yattı sabaha kadar çişini yapmadı . Sabah uyandı ben yanına gidene kaşar kaçırmış altına. Sonra öğlen de uyudu uyandı ben odasına girdiğimde bacaklarını açmış çiş yapıyordu yaptım anne dedi başka da bir kacırma olmadı ben götürüyorum 30 dkda bir tuvalete . Sizce süreç normal mi arkadaşlar