Merhabalar 🙋🏻♀️ 37 günlük bebeğimi anne sütü + mama 90 ml olacak şekilde besliyorum. 1 aylık olmadan önce 2 saatte bir 60 ml veriyordum. Doktorum 60 da yeter ama alıyorsa arttırabilirsin dedi ben de arttırdım. Ama beslenme aralığını 2 saatten 3 saate çıkaramadık. 1,5 ya da 2. saatin başında hemen ağlamaya başlıyor. Sizce normal mi? Çok mu besliyorum yoksa yeterli mi? Teşekkürler 😊