Merhaba hanımlar. Oğlum 37 günlük, özellikle gece uykusunda çok ses çıkarıyor. Gürültüsünden uyuyamıyorum resmen 🤭 Ağzından homurdanma şeklinde yüksek sesler çıkarıyor. Uykusu bölünmüyor ama, gözler kapalı ses çıkarmaya devam ediyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Sebebi ne olabilir ve ne zaman geçer?
Teşekkür ederim 🤗