34+1 de doğum yaptım 12 gün küvözdeydi. Yaş akciger sendromundan bır turlu toparlayamadı 12 gun sonunda cıktı . Her cocuk farklı yasıyor . Siz kendınızı toparlayın o cıktıgında guc kuvvet lazım sıze. Yoğun bakımdayken bol bol ten teması yapın eger drlar ızın verıyorsa. Sütünüzü 3 saatte bır sagın . Sagarken bebegınızın resmıne, kıyafetıne bakın kı bol bol salınım olsun. Çok zor, çok sancılı bir süreç. Bolca dua ile Allahın ıznıyle kavusursunuz . Geçmiş olsun