Aşı sonuçta kasa yapılıyor hareket ettikçe de acır iğnenin girdiği yer o yüzden her aşı farklı seviyelerde huzursuzluk yapar aşının ertesi günü daha fazla acı hissedebilir biz bile kolumuzdan falan aşı olunca ertesi gün daha fazla açıyor bunu şöyle düşünebilirsiniz spor yaptığınız günden ziyade ertesi günü daha fazla kas ağrısı yaşarsınız