bilinmeyen202023 19 buçuk aylık oğlum var. Hiç hesaplamadim. Bez ıslak mendil genelde stoklu alırız. Mesela yaklaşık 3 Ay önce bez almıştık daha yeni bitti marketten idarelik aldık hemen toplu şekilde sipariş verdik. Islak mendil aynı şekilde indiriliyken 24 paket şeklinde alırım 2 3 Ay idare eder. Mama kullanmıyoruz. Balık yağı 3 ayda 1 zaten. D vitamini her ay maksimum 100 TL, onu da bazen indirimde denk gelirsek 2 3 tane alıyoruz. Kıyafet olarak yazın kışlık, kışın yazlık alırım. Oyuncak vs markete ebebeğe gittikçe ya da internette falan görüp beğendiysem alırım öyle her ay düzenli oyuncak almam. Yani öyle aylık 2 3 bin TL harcamıyoruz.