Beautiful-73 2 aylık bebeğim her acıktığında mimi ya da mem diye ağlıyor bu normal mi? Daha önce yaşayan oldu mu
Dondurmalikahve Beautiful-73 Gığıldama diyorlardı galiba konuşma değil konuşma için anlamlı sözcük çıkarması gerekiyor