Hazirannnesiyim ben de ilk defa bu yaz tampon alıp kullandım denize girebilmek için, yurtdışındaydım bilmediğim bir marka aldım ama aldığım markayı sonra yarı fiyatına trendyolda gördüm ve stoklamayı düşünüyorum, o kadar başarılı bir icatmış ki anlatamam, büyük kolaylık. Sadece ilk 2 takışta zorlandım, 3. De olayı çözdüm, zaten herbirinin tek kullanımlık plastik bir zımbırtısı var üstünde kolay takmanı sağlayan, onu çöpe atıyorsun. Sağlam bir İpi var içinde kalması imkansıza yakın. Bir de şöyle bir detay vereyim bir yerde okumuştum çok önceden gerçekten doğru, eğer tamponu rahatsız hissediyorsun yanlış takmışsın demektir, doğru taktığında hiç sıkıntı hissetmiyorsun. Ben ilk iki yanlış taktığımda hafif rahatsız edici bir acı hissettim. Şimdi adet kabı almayı düşünüyorum sırf tamponu sevdiğim için, daha ekonomik ve doğaya saygılı olduğu için.