Smyy-55-41 Bununla ilgili bir yazı okumuştum anne karnında ellerini hareket ettirmeleri kısıtlıdır doğduktan sonra ellerini hareket ettirirken boşluğa düştüğü zaman yada benzer harekette bulunduğu zaman irkilmeleri çok normalmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum aklımda kalmış. Yenidoğan dönemi yani adapte olma dönemidir zamanla geçer. 🌺