Taze anne olarak ilk vukuatımı yaşadım kızlar. Bebeğimle pazardan dönerken kaldırımda bir pazar arabası vardı ve işin garip kısmı kaldırımda çiçek tezgâhı vardı oradan gecebilecegimi düşünerek araba kiminse alabilir mi diye kibarca seslendim. Teyzenin beni bir dovmedigi kaldi. Neymis ben yoldan gidecekmişim, ülkesinin insanı ne kadar cahilmiş. Tabi ben şok ne diyecegimi bilemedim. İnsanlar ne kadar kotulesmis. Bebekli, çocuklu insanlara yardım edileceğine aksine hayvanca davraniliyor. Bu durumda ben haksız mıyım? Sizler bebek arabası kullanırken nelere dikkat ediyorsunuz?