-Kuzika- Merhaba 2 gun sonra 2 aylik olacak bebegim. 40 dakikadir falan 37.2 atesi var. Ilik dus aldirdim ama 36.9 a düştü tekra 37.2 ye cikti. Ateşli mi oluyor? Ne yapmam lazim hastaneye götürmek icin 37.5 mu beklemeliyim?